Turvakeskus rakendab eeskujulikku terviklikku kvaliteedijuhtimist. Laiemas kogukonnas edendab Turvakeskus positiivseid hoiakuid, seab kahtluse alla madalad ootused, loob parimaid tööpraktikaid, kasutab olemasolevaid ressursse veelgi efektiivsemalt ja on innovaatiline.
Turvakeskus juhib ja haldab oma personali ja tegevust süsteemselt, lähtuvalt tegevuse eesmärkidest.
Turvakeskus on pühendunud teenuse kasutajate õiguste kaitsmisele ja toetamisele, mis puudutab võrdseid võimalusi, õiglast kohtlemist, valikuvabadust, enesemääratlemist ning kaasamist. Turvakeskus tagab oma teenustes nende kasutajate mittediskrimineeriva ning positiivse suhtumise ja ennetab füüsilise, vaimse ning majandusliku ärakasutamise.
Turvakeskuse töö aluseks on asutuse põhiväärtused ning sotsiaalalatöötaja eetika koodeks.
Turvakeskus edendab teenuse kasutaja osavõtlikkust ja kaasatust asutuse kõikidel tasanditel.
Turvakeskuse eesmärgiks on pakkuda parimat väärtust teenuse kasutajate ja rahastajate jaoks.
Turvakeskus käitub turuvajaduste hindamisel, ressursside efektiivsel kasutamisel, teenuste arendamisel ja parendamisel ennetavalt.
Turvakeskuse prioriteediks on tegevused, mis toetavad lapse elu, tervist ja toimetulekut. Asutus hindab oma väärtusi ja tegeleb elanike teadlikkuse tõstmisega. Teenuse kasutajad kaasatakse tegevustesse, mis toetavad, säilitavad ja arendavad nende vaimset, füüsilist ja sotsiaalset tervist.
Asutus tagab sõbraliku töökeskkonna, mis suurendab töömotivatsiooni, avardab meeskonnatööd. Pakub personalile regulaarse täiendõpet, võimalust osaleda turvakeskuse arendustegevuses ja töötaja vaimset tervist hoidvates teenustes ja tegevustes.
Tulenevalt asutuse missioonist, visioonist ja põhiväärtustest on asutuse üldiseks eesmärgiks tagada laste heaolu ja luua turvaline kasvukeskkond ning toetada ja soodustada lapse toimetulekut.
Iga aasta strateegilised eesmärgid kooskõlastatakse STA-ga. Eesmärkide püstitamisel lähtutakse eelneva perioodi tulemustest, teenuse kasutajate, huvipoolte ja töötajate tagasisidest, keskkonna vajadustest ning ootustest turvakeskusele.
Asutuse püsiva ja eesmärgipärase arengu tagamiseks toimub kvaliteedijuhtimisest lähtuvalt igaaastane planeerimine, teostamine, hindamine ning tegevuse korrigeerimine ehk Demingi ring.
Asutuse töö kvaliteedi hoidmiseks on võtnud juhtkond eesmärgiks vastata ISO 9001:2015 Kvaliteedijuhtimissüsteemi standardile.
Kvaliteedijuhtimissüsteemi kasutuselevõtt on organisatsiooni strateegiline otsus, mis aitab parandab organisatsiooni üldist tulemlikkust ja loob kindla aluse jätkusuutlikule arengule.
Sellel rahvusvahelisel standardil põhineva kvaliteedijuhtimissüsteemi rakendamise potentsiaalne kasu organisatsioonile on järgmine:
a) suutlikkus järjekindlalt pakkuda nii kliendi nõuetele kui ka kohalduvatele seadusjärgsetele ja normatiivsetele nõuetele vastavaid tooteid ja teenuseid;
b) kliendi rahulolu suurendamisvõimaluste loomise hõlbustamine;
c) oma konteksti ja eesmärkidega seotud riskide ning võimaluste käsitlemine;
d) võime näidata vastavusi kindlaksmääratud kvaliteedijuhtimissüsteemi nõuetele. (EVS-EN ISO 9001:2015)